Friday, 30 December 2011

Happy New Year :|


assalammualaikum smua :) . tak jwb dosa ea . korang tau kan ? :D
okay kawan , malas nak mencarut pnjang . azriel just nak story azam baru azriel 2012 :)
korang smua mesti ade azam baru kan setiap New Year ?
klau tak ade tu , tak taulah azriel nak tlong mcm mne = ="
azriel ni pun cakap je lebih , ade azam baru bagai smua .
tapi belum tentu buat = =" . tu dah biasa dah

so kat sinilah azriel nak bagi tau korang azam baru azriel pada 2012 ni ;)
harap2 azam tahun ni menjadilah
klau boleh , azriel nak mintak pertolongan korang jgak lah untuk bagi azriel semangat untuk azam baru azriel ni :)

AZAM 2012 AZRIELFIQRIBASRI :D
* study so so so hard for my SPM ! :)
* taknak tambahkan masalah aku kat skolah  = ="
* tak cari pasal dgn org melalinkan org tu yg start dulu ;)
* taknak buat mama azriel marah2 lagi , tak nak sakitkan hati mama azriel :)
* nak buktikan yg azriel boleh berjaya dlm SPM kat abah yg ade kat tanah kubur :'(

okay , okay . tu je azriel nak bagi tau korang
azriel nak nasihat kat korang satu je , sape2 yg still ade mak dgn ayah tu
jagalah diorang sebaik mungkin
bila jadi mcm azriel , tak dengar suara abah . RINDU ! :'(
just hope it will be success !
sayang korang , kiss sikit :D
HAHAHA !
assalammualaikum (org islam je ) ;)



No comments:

Post a Comment